Bestemming bereikt!

22 augustus 2018 - Uppsala, Zweden

Hallo lieve mensen die deze blog volgen,

Vandaag was dan eindelijk de grote dag; vertrekken naar Uppsala! Vanochtend om 06:15 ging de wekker en rond 07:00 zaten we met het hele gezin in de auto naar het vliegveld in Düsseldorf. Op het vliegveld eerst de koffers afgegeven en daarna nog met z'n allen wat gedronken en toen was het toch echt tijd om afscheid te nemen van elkaar. Dit was wel het zwaarste moment van de dag hoor! :o Om 11:05 vertrok de vlucht en al voor 13:00 stond ik met beide benen op de grond in Stockholm. Mijn bagage was al gelijk uit het vliegtuig dus ik kon direct door met de trein naar Uppsala en vervolgens met de bus door naar mijn kamer.

De reis ging super snel en soepel en ook de sleutel ophalen was snel gedaan waardoor ik voor het eind van de middag al op mijn kamer was. De kamer is niet heel groot maar alles wat ik nodig heb staat erin dus ik denk dat ik me hier wel red het komende half jaar. Ik heb wel een eigen badkamer en dat is echt heel fijn. Daar kan ik ook al mijn spullen wel in kwijt en kasten genoeg hier ook dus nu nog een beetje mijn plekje ervan maken en dan komt alles goed.

Inmiddels al even langs de supermarkt geweest voor de eerste dingetjes en kennis gemaakt met één van de mensen hier op de gang. Ook een internationale student die net deze week is aangekomen. De rest van de kamers hier staan nog bijna allemaal leeg want die mensen moeten nog komen, maar ik verwacht dat het hier over een week wel ongeveer vol zit. Heel benieuwd tussen wat voor soort mensen ik terecht kom. Voor nu ga ik nog even een beetje spulletjes hier uitpakken en dan vanavond niet te laat slapen want het was al een lange dag. Binnenkort komt er wel weer een blog aan, tot dan!

Groetjes uit Uppsala